Door op 8 december 2015

Nieuw! Online Congres voorbereiding, toegankelijk voor alle PvdA leden.

PvdA-leden kunnen nu directe invloed uitoefenen op de koers van de partij!

Via https://platform.pvda.nl  kan elk lid zelf moties indienen, bediscussiëren en daar steun voor vergaren. Hiermee kunnen leden inhoudelijke bijdragen leveren aan het partijcongres!

De PvdA is een van de eerste Nederlandse politieke partijen die op deze manier een online voorbereiding heeft voor haar congres, toegankelijk voor alle leden.

Voorbereiding Congres PvdA in de afdeling Tilburg!

(Uitnodiging is in uw bezit, mail aan alle leden PvdA Tilburg van 4 december)

Locatie: Levensbouw Tilburg

Datum: 9 december 2015, 20.00 – 22.00

Over ruim twee maanden,op 13 februari 2016, vindt het congres plaats. Het belooft een gedenkwaardig congres te worden, de ledendemocratie wordt volledig en digitaal ingevoerd zo lijkt het. Om dit adequaat te kunnen voorbereiden willen we met alle geïnteresseerde leden het congres en eventuele moties voorbereiden op woensdag 9 december van 20-00 tot uiterlijk 22.00 uur op ons pand. Levensbouw Melisstokestraat 40 Tilburg.
Congresstukken zijn te zien op de volgende link:

Neem als je wil je laptop,  tablet, Ipad en/of Smartphone mee en ervaar meteen samen met ons de vernieuwing!

Kom op onze PvdA Facebook Tilburg besloten pagina voor PvdA Tilburg leden als je vragen en opmerkingen hebt! https://www.facebook.com/groups/tilburgpvda/

Met vriendelijke groet [email protected]  Bestuurslid Tilburg:  Sociale Media en Webmaster.

Waar ben je naar op zoek?