Door Bea Mieris op 8 juni 2016

Groenexcursie binnenstad 17 juli

Op zondag 17 juli gaat de PvdA Tilburg op groenexcursie door het centrum van Tilburg. Stadsgidserij Tilburg en stadsecoloog Gert Brunink verzorgen deze groenwandeling. We lopen een ongeveer 7 km lange route, die voert door de Bokhamer, het Regenboogpark, langs volkstuinen, voormalige fabrikanten- en kloostertuinen, stadsparken … De Stadsgidserij vertelt over de historie en de stadsecoloog over de natuur. Ergens onderweg gaan we picknicken. Zorg wel zelf voor een picknickpakket. De start van de wandeling is om 10.00 uur bij cafégroene stad2 Lambiek aan het Wilhelminapark 66. Daar wordt de wandeling omstreeks 14.00 uur afgesloten.

Ik ben Bea Mieris, gemeenteraadslid voor de PvdA in Tilburg. Alle mensen in Tilburg, Udenhout, Berkel-Enschot en Biezenmortel moeten prettig kunnen wonen in hun eigen leefomgeving. In elke wijk moet voor jong en oud gebouwd worden. Een gevarieerd samengestelde wijk geeft meer kansen aan mensen met een lagere inkomens op een beter leven. Er moeten vooral

Waar ben je naar op zoek?