Door Bea Mieris op 20 september 2016

Zorgen over fietsenstalling station

werkplaats Tilburg, 23-05-1974.

De PvdA fractie in Tilburg maakt zich zorgen over het tekort aan fietsenstallingsplaatsen op het nieuwe Burgemeester Stekelenburgplein aan de noordzijde van Station Tilburg. De PvdA wil een fietsvriendelijke stad en daar horen adequate fietsvoorzieningen bij. De PvdA fractie roept het college van burgemeester en wethouders op om het tekort aan stallingsplaatsen in kaart te brengen, om oplossingen aan te dragen voor het tekort en om de bouw van de definitieve fietstenstallingen bij het station te bespoedigen. Met steun van de Groenlinks fractie.

Lees hier de vragen na: Art.47fietsenstallingStekelenburgplein

Ik ben Bea Mieris, gemeenteraadslid voor de PvdA in Tilburg. Alle mensen in Tilburg, Udenhout, Berkel-Enschot en Biezenmortel moeten prettig kunnen wonen in hun eigen leefomgeving. In elke wijk moet voor jong en oud gebouwd worden. Een gevarieerd samengestelde wijk geeft meer kansen aan mensen met een lagere inkomens op een beter leven. Er moeten vooral

Waar ben je naar op zoek?