Een stadsmensa in de Spoorzone

Door Bea Mieris op 11 april 2017

Gisteren is een PvdA motie over de wenselijkheid van een stadsmensa in de Spoorzone door het college overgenomen. Deze lang gekoesterde wens van de Studentenraad in Tilburg is hiermee nieuw leven ingeblazen. Het college heeft de opdracht gekregen om in overleg te gaan met de Studentenraad en verschillende onderwijsinstellingen in Tilburg (ROC, Fontys, Avans, Tilburg University) en om de mogelijkheden voor een stadsmensa in kaart te brengen. Met de komst van het Mediacluster in de Spoorzone (Mind Labs) is dit gebied een logische keuze voor een stadsmensa in de stad. De PvdA fractie vindt het van belang dat studenten en Tilburgers met lagere inkomens op een betaalbare manier kunnen studeren en eten in de Spoorzone.

Hier kun je de motie stadsmensa spoorzone lezen.

Ik ben Bea Mieris, gemeenteraadslid voor de PvdA in Tilburg. Alle mensen in Tilburg, Udenhout, Berkel-Enschot en Biezenmortel moeten prettig kunnen wonen in hun eigen leefomgeving. In elke wijk moet voor jong en oud gebouwd worden. Een gevarieerd samengestelde wijk geeft meer kansen aan mensen met een lagere inkomens op een beter leven. Er moeten vooral

Waar ben je naar op zoek?