Yusuf Çelik

Wethouder

Wijkwethouder voor Oude Stad-Zuid & West | Wethouder voor Wonen, Wijken & Integratie | Portefeuilles: Wonen | Maatschappelijk vastgoed | Verduurzaming en energietransitie | Wijken en inwonerparticipatie | PACT-aanpak | Personeel en organisatie | Dienstverlening | Asiel en integratie | Dierenwelzijn | Mediabeleid
Stefan Jansen

Raadslid - Fractievoorzitter

Woordvoerder voor Tilburg-West en Oud-Noord | Portefeuilles: Asiel, migratie en inburgering | Bestaanszekerheid, werk en inkomen | Jeugd | Sport | Onderwijs | Regio, bestuur en netwerken | Sociale basis | Bedrijfsvoering, publieke dienstverlening en maatschappelijk vastgoed | Bestuur, samen en dichtbij | Financiën

Raadslid

Woordvoerder voor Oud-Zuid & -Oost, bedrijventerreinen en stadsparken | Portefeuilles: Circulaire economie, detailhandel en binnenstad | Duurzaamheid en duurzame stad | Groen | Schoon en afval | Ruimtelijke en fysieke domein | Vitale stad | Verkeer, mobiliteit en bereikbaarheid | Wonen en ruimtelijke kwaliteit
Aziza Aboulkacem

Raadslid

Woordvoerder voor Tilburg-Noord en de Binnenstad | Portefeuilles: Cultuur | Inclusiviteit en mondiale bewustwording | Sociaal domein | Gezondheid en welzijn | Toerisme, Horeca, evenementen en kermis | Ouderen | Openbare orde en veiligheid
Rita Barto

Burgerraadslid

Woordvoerder voor de Reeshof | Portefeuilles: Sociale basis | Wet maatschappelijke ondersteuning (Wmo) | Ouderen | Inclusie en mondiale bewustwording | Gezondheid en welzijn | Asiel, migratie en inburgering
Kees Stoffelen

Burgerraadslid

Woordvoerder voor Berkel-Enschot, Udenhout en Biezenmortel | Portefeuilles: Financiën | Ruimtelijke en fysieke domein | Vitale stad | Wonen | Klimaat en energie | Openbare orde en veiligheid
Sofie Meeuwissen

Burgerraadslid

Woordvoerder voor Oud-Zuid & -West | Portefeuilles: Bestaanszekerheid, werk & inkomen | Cultuur | Sociaal domein en inclusieve stad | Jeugd | Onderwijs
Zed Pellenaars

Fractiemedewerker