PvdA Tilburg trapt de verkiezingscampagne af!

18 september 2023

Op 22 november gaan hopelijk zo veel mogelijk mensen naar de stembus om zich te laten horen voor het sociale en duurzame geluid van GroenLinks-PvdA. Als afdeling gaan we de komende maanden samen met GroenLinks de straat op om campagne te voeren voor onze lijst en ons programma. Help je mee?

Belavond en -ochtend
Op donderdagavond 21 september tussen 19:00 en 20:30 en op zaterdagochtend 23 september tussen 09:30 en 12:00 houden we een belavond en -ochtend om onze leden te activeren een bijdrage te leveren aan onze mooie campagne.

Wil je je hiervoor als vrijwilliger opgeven om mee te bellen? Mail dan naar [email protected].

Campagne-aftrap op 7 oktober
Daarnaast hebben we nog meer mooi nieuws! Op 7 oktober organiseren we samen met GroenLinks een lokale campagneaftrap.

Het plan is om om 13:30 gezamenlijk campagne te gaan voeren om daarna van 15:00 tot ongeveer 16:00 de officiële aftrap te houden met een aansluitende borrel. Meld je aan voor de aftrap door naar [email protected] te mailen.

Geef aan onze afdeling!
Ben je niet in de gelegenheid om bij een activiteit te zijn of je op een andere manier in te zetten maar wil je toch een steentje bijdragen? Dan kun je, mocht je het kunnen missen, een bijdrage doen aan onze campagne. Onze campagne draait op vrijwilligers en wordt mede betaald door onze donateurs. Je donatie komt terecht bij de PvdA Tilburg en niet bij het landelijke bureau van de Partij van de Arbeid. Kijk daarvoor hier.

Houd onze nieuwsbrief en de socials in de gaten. Daar delen we al onze campagneactiviteiten op!