Doe mee!

De gemeenteraadsverkiezingen komen er weer aan! Op 16 maart 2022 kiezen Tilburgers de 45 raadsleden die ons de komende vier jaar gaan vertegenwoordigen in de gemeenteraad. Wij doen natuurlijk ook mee aan de verkiezingen! De PvdA Tilburg staat voor sociale politiek met werkbare oplossingen voor en door gewone burgers. Tilburg is ons thuis. Hier ademen, wonen én leven wij vrij. Wij kijken in onze stad naar elkaar om, bestrijden ongelijkheid, zodat iedereen mee kan doen. We willen verandering en zijn hoopvol over de toekomst. Hier willen wij de komende vier jaar voor gaan! Sluit jij je als vrijwilliger aan bij ons campagneteam om te zorgen dat we dit gaan bereiken?

Op dit moment zijn we op zoek naar vrijwilligers voor de volgende vier teams:

Doe jij met ons mee? Bekijk de verschillende vacatures voor meer informatie en hoe je je kunt aanmelden!

Daarnaast hebben we op dinsdagavond 18 januari een informatieavond. Deze is digitaal en begint om 20.00. Voor verdere informatie en aanmelden kun je mailen naar campagne@pvdatilburg.nl.