Steun de Europese rood-groene campagne!

Over iets minder dan een maand is het zover: de verkiezingen voor het Europees Parlement. Op 6 juni gaat Nederland naar de stembus om haar vertegenwoordigers in het Europees Parlement te kiezen. We hopen we als PvdA Tilburg en GroenLinks Tilburg natuurlijk dat de kiezer zich massaal laat horen voor het sociale en duurzame geluid van GroenLinks-PvdA. Als afdelingen gaan we samen de straat op om campagne te voeren voor onze lijst.

Wil je de campagne met een kleine bijdrage steunen om met flyers en leuke activiteiten op te vallen tijdens de campagne? Klik dan op deze link of scan de QR-code hieronder om een bijdrage te doen.

Wil je een steentje bijdragen aan de campagne? Mail dan naar [email protected] en hou de nieuwsbrief en de socials in de gaten. Hieronder een overzicht van de campagnedata:

• Maandag 13 mei vanaf 20:00 (inloop 19:30): campagne-aftrap bij De Vos en de Craen met Bas Eickhout en Mohammed Chahim.
  • Zaterdag 18 en 25 mei en zaterdag 1 juni: canvassen in de wijk van 10:30 tot 12:30 en van 13:30 tot 15:30.
  • Vrijdag 31 mei van 11:00 tot 12:30: flyeren op de markt Wagnerplein.
  • Zondag 2 juni van 13:00 tot 15:00: flyeren in de binnenstad.
  • Woensdag 5 juni van 7:00 tot 9:00 en 16:30 tot 18:00: eindsprint bij stations Centraal en Universiteit.
  • Woensdag 5 juni van 10:00 tot 11:30: flyeren op de markt Besterdplein.
  • Donderdag 6 juni van 7:00 tot 9:00: eindsprint bij stations Centraal en Universiteit.
  • Donderdag 6 juni van 10:00 tot 11:30: flyeren op de markt Westermarkt.