24 april – Digitaal werkbezoek Nelleke Vedelaar

20 april 2020

Een van de dingen die helaas geannuleerd moest worden vanwege de corona-crisis, was een werkbezoek van onze partijvoorzitter, Nelleke Vedelaar. In overleg met het partijbestuur hebben we echter geregeld dat ze nu digitaal bij ons op bezoek komt! Het bezoek vindt plaats op vrijdag 24 april tussen 16.00-17.30u.

Het programma bestaat uit drie onderdelen:

16.00-16.30: Nelleke gaat in gesprek met een delegatie van het bestuur en de fractie over bestuurlijke en politieke onderwerpen. Hierbij gaat onder meer worden gesproken over (nieuwe) leden en jongeren.

16.30-17.00: Dit halfuur draait om ‘Uitblinkers’. Nelleke spreekt tijdens dit onderdeel met twee Tilburgers die veel voor de stad betekenen.

Wil je hierbij aanwezig zijn en in gesprek gaan met onze partijvoorzitter?De bijeenkomst vindt plaats via het programma Jitsi Meet (te downloaden voor telefoon, tablet, laptop/pc maar ook zonder te downloaden te gebruiken voor laptop/pc in de browser Google Chrome). Aanmelden kan tot vrijdag 11.00u via een mailtje naar [email protected] . We laten je dan per mail weten hoe je hier digitaal bij aanwezig kunt zijn.

Hopelijk mogen we velen van jullie verwelkomen bij de borrel, graag tot dan!

Het programma bestaat uit drie onderdelen:

17.00-ca. 17.30: Een digitale vrijdagmiddagborrel met Tilburgse leden. Hiervoor zijn jullie allemaal uitgenodigd. Wil je hierbij aanwezig zijn en in gesprek gaan met onze partijvoorzitter? Stuur dan een mailtje naar [email protected] . We laten je dan per mail weten hoe je hier digitaal bij aanwezig kunt zijn.

Hopelijk mogen we velen van jullie verwelkomen bij de borrel, graag tot dan!