Corona-crisis: let een beetje op elkaar…

28 maart 2020

De uitbraak van het COVID-19 virus, en de maatregelen die genomen zijn om ons te beschermen, hebben een grote weerslag op onze levens. Allereerst natuurlijk omdat we allemaal het risico lopen om ziek te worden. Vooral voor de meest kwetsbare mensen baart dit natuurlijk zorgen, maar ook door de richtlijnen die zijn ingesteld. Winkels zijn gesloten, activiteiten worden afgelast en we moeten afstand houden van de mensen waar we juist graag dichtbij zouden willen zijn. Voor PvdA Tilburg betekent dit natuurlijk ook dat onze bijeenkomsten worden afgelast, en dat de politieke processen op afstand verder gaan.

Het is belangrijk dat we juist in deze tijden een beetje naar elkaar omkijken. Als Pvda Tilburg willen we daar zo goed mogelijk bij helpen. Mochten we jou of iemand in je omgeving kunnen helpen, laat dit ons dan weten via [email protected]. Let op jezelf en op elkaar, en heel veel sterkte in deze tijd.

Bestuur & fractie PvdA Tilburg