Door Bea Mieris op 11 april 2017

Een stadsmensa in de Spoorzone

Gisteren is een PvdA motie over de wenselijkheid van een stadsmensa in de Spoorzone door het college overgenomen. Deze lang gekoesterde wens van de Studentenraad in Tilburg is hiermee nieuw leven ingeblazen. Het college heeft de opdracht gekregen om in overleg te gaan met de Studentenraad en verschillende onderwijsinstellingen in Tilburg (ROC, Fontys, Avans, Tilburg University) en om de mogelijkheden voor een stadsmensa in kaart te brengen. Met de komst van het Mediacluster in de Spoorzone (Mind Labs) is dit gebied een logische keuze voor een stadsmensa in de stad. De PvdA fractie vindt het van belang dat studenten en Tilburgers met lagere inkomens op een betaalbare manier kunnen studeren en eten in de Spoorzone.

Hier kun je de motie stadsmensa spoorzone lezen.

Als raadslid voor de PvdA wil ik opkomen voor de mensen die het om wat voor reden dan ook minder getroffen hebben in het leven. Mijn portefeuille bestaat uit de onderwerpen wonen, grootstedelijke projecten en natuur in en om de stad. Op het gebied van wonen zet ik me in voor betaalbaar wonen en voor