Door Bea Mieris op 9 januari 2016

Fietstunnel onder Ringbaan Zuid

Met de komst van het Vakcollege en een nieuw gebouw voor Fontys gaat het aantal leerlingen in het Stappegoorgebied verder toenemen. De PvdA fractie vindt het wenselijk dat leerlingen en studenten zoveel mogelijk op de fiets naar school komen. In een motie is het college opgeroepen om te onderzoeken hoe het fietsnetwerk in de richting van de onderwijscampus Stappegoor versterkt kan worden en of een fietstunnel onder de ringbaan Zuid een mogelijkheid is om leerlingen en studenten op een veilige manier hun school te laten bereiken. Het college nam de motie over.

Namens de PvdA Fractie Tilburg

Yusuf Celik

Mijn naam is Bea Mieris, de nummer 2 van de PvdA Tilburg kandidatenlijst. Als raadslid voor de PvdA wil ik me inzetten voor kwetsbare woongebieden en voor kwetsbare groengebieden. Alle mensen in Tilburg, Udenhout en Berkel-Enschot moeten prettig kunnen wonen in hun eigen leefomgeving. In elke wijk moet voor iedereen gebouwd worden. Een gevarieerd samengestelde