Door Bea Mieris op 8 juni 2016

Groenexcursie binnenstad 17 juli

Op zondag 17 juli gaat de PvdA Tilburg op groenexcursie door het centrum van Tilburg. Stadsgidserij Tilburg en stadsecoloog Gert Brunink verzorgen deze groenwandeling. We lopen een ongeveer 7 km lange route, die voert door de Bokhamer, het Regenboogpark, langs volkstuinen, voormalige fabrikanten- en kloostertuinen, stadsparken … De Stadsgidserij vertelt over de historie en de stadsecoloog over de natuur. Ergens onderweg gaan we picknicken. Zorg wel zelf voor een picknickpakket. De start van de wandeling is om 10.00 uur bij cafégroene stad2 Lambiek aan het Wilhelminapark 66. Daar wordt de wandeling omstreeks 14.00 uur afgesloten.

Mijn naam is Bea Mieris, de nummer 2 van de PvdA Tilburg kandidatenlijst. Als raadslid voor de PvdA wil ik me inzetten voor kwetsbare woongebieden en voor kwetsbare groengebieden. Alle mensen in Tilburg, Udenhout en Berkel-Enschot moeten prettig kunnen wonen in hun eigen leefomgeving. In elke wijk moet voor iedereen gebouwd worden. Een gevarieerd samengestelde