Informatieavond kandidaatstelling gemeenteraadsverkiezingen

8 juni 2021

Denk jij erover na om je kandidaat te stellen voor de gemeenteraadsverkiezingen voor de PvdA Tilburg, maar wil je graag nog wat verdere informatie? Op 18 juni 2021 organiseren wij een informatieavond. Deze informatieavond zal van 19.00 tot 21.00 (inloop vanaf 18.45) plaatsvinden in de raadszaal in het (nieuwe) stadhuis. Tijdens deze avond zal er een panel aanwezig zijn om alle vragen te beantwoorden. Dit panel zal bestaan uit Gaby van den Biggelaar (voorzitter kandidaatstellingscommissie), Iris Vrolijks (met 22 jaar het jongste raadslid van de gemeente Maassluis en kandidaat voor de Tweede Kamer in 2021), Yusuf Celik (fractievoorzitter PvdA Tilburg) en Diana van Wanrooij (afdelingsvoorzitter PvdA Tilburg). Na een plenair gedeelte met het panel, zal er de mogelijkheid zijn om één-op-één, in een speeddatesetting, aan deze vier personen al je vragen kwijt te kunnen. Mocht je niet in de gelegenheid zijn om deze avond bij te wonen, dan kun je altijd contact opnemen met Diana, de afdelingsvoorzitter, voor al je vragen. Zij is bereikbaar via [email protected]. Ook voor andere vragen omtrent de kandidaatstelling kun je contact met haar opnemen.