Landgoed Vredelust / Heidepark

Door Bea Mieris op 28 augustus 2018

De PvdA fractie heeft aandacht gevraagd voor Landgoed Vredelust / Heidepark. De villa op het landgoed gaat gerestaureerd worden, maar geldt dat ook voor het landgoed? Wordt het landgoed dat onlosmakelijk verbonden is met de villa ook in oude luister hersteld? En wordt tijdens de restauratie van de villa het omliggende waardevolle en monumentale groen beschermd? De PvdA fractie vroeg er aandacht voor. Zowel het landgoed als de bescherming van het groen tijdens de restauratie worden meegenomen in de planvorming. We zullen dit blijven volgen.

Mijn naam is Bea Mieris, de nummer 2 van de PvdA Tilburg kandidatenlijst. Als raadslid voor de PvdA wil ik me inzetten voor kwetsbare woongebieden en voor kwetsbare groengebieden. Alle mensen in Tilburg, Udenhout en Berkel-Enschot moeten prettig kunnen wonen in hun eigen leefomgeving. In elke wijk moet voor iedereen gebouwd worden. Een gevarieerd samengestelde