Door Bea Mieris op 8 februari 2017

Lang en Gelukkig in een verbonden Tilburg!

Een mooi Lang en Gelukkig leven dat wensen wij iedereen toe! Eigenlijk is heel Tilburg ons Valentijntje. Dat laten we zien op Valentijnsdag: samen genieten van Straattheater Lang en Gelukkig bij het station, met een gesprek over onze geliefde stad en een roos. De roos mag u weggeven aan uw geliefde of iemand anders; de buurman of buurvrouw, degene die uw hondje uitlaat, zomaar iemand of gewoon voor uzelf houden…  Het gesprek gaan wij graag met u aan.
De PvdA gaat voor een verbonden Tilburg, waar we elkaar weten te vinden, waar we naar elkaar omkijken, waar je mag zijn wie je bent. Waar het hart spreekt.

Eerlijk delen, vast werk, goed wonen, een gezond leven, toegang tot scholing, emancipatie, recht op zeggenschap – het is de rode draad van de sociaaldemocratie in de strijd voor een rechtvaardige wereld, ook in Tilburg.

De PvdA wenst u een rechtvaardige en verbonden samenleving toe!

Valentijnsactie Station Tilburg Centraal

Dinsdag 14 februari 2017 van 16.30 tot 18.00 uur

Met straattheater van Lang en Gelukkig

Ik ben Bea Mieris, gemeenteraadslid voor de PvdA in Tilburg. Alle mensen in Tilburg, Udenhout, Berkel-Enschot en Biezenmortel moeten prettig kunnen wonen in hun eigen leefomgeving. In elke wijk moet voor jong en oud gebouwd worden. Een gevarieerd samengestelde wijk geeft meer kansen aan mensen met een lagere inkomens op een beter leven. Er moeten vooral

Waar ben je naar op zoek?