1 mei 2017

Nacht van de Arbeid

PvdA Tilburg heeft in de nacht van 30 april op 1 mei de Nacht van de Arbeid gevierd. Dit deden we door met een groep enthousiaste PvdA leden met prachtige rode rozen door het nachtelijke en warme Tilburg te fietsen.

Onderweg hebben alle werkende Tilburgers een roos gekregen met een mooi bedank kaartje erbij. We begonnen op het Piusplein, de Korte Heuvel en de Heuvel met het bedanken van de Tilburgers die in de horeca werken. Ook de taxichauffeurs en de bewakers van de fietsenstalling onder de Heuvel werden niet vergeten. De reacties waren positief en verrast. Zelfs de stoere beveiligers kregen een grote glimlach op hun gezicht bij het in ontvangst nemen van een roos.

Na deze succesvolle en gezellige actie fietsten we verder richting de ziekenhuizen, de brandweer, de politie en de huisartsenpost. Na enige aarzeling werden de deuren voor ons geopend en werden de harde werkers aangenaam verrast. De receptioniste van de politie had graag een roosje in ontvangst genomen, maar ze bleek op een centrale post in Rosmalen te zitten. Daar hebben we hartelijk om moeten lachen. Leuk ook dat de werknemers die we troffen het aangeven als er collega’s aan het werk waren, zodat we die ook konden verblijden.

Al met al een geslaagde avond die voor herhaling vatbaar is en met dank aan alle hardwerkende Tilburgers in de Nacht van de Arbeid.