Door Bea Mieris op 20 september 2016

Zorgen over fietsenstalling station

werkplaats Tilburg, 23-05-1974.

De PvdA fractie in Tilburg maakt zich zorgen over het tekort aan fietsenstallingsplaatsen op het nieuwe Burgemeester Stekelenburgplein aan de noordzijde van Station Tilburg. De PvdA wil een fietsvriendelijke stad en daar horen adequate fietsvoorzieningen bij. De PvdA fractie roept het college van burgemeester en wethouders op om het tekort aan stallingsplaatsen in kaart te brengen, om oplossingen aan te dragen voor het tekort en om de bouw van de definitieve fietstenstallingen bij het station te bespoedigen. Met steun van de Groenlinks fractie.

Lees hier de vragen na: Art.47fietsenstallingStekelenburgplein

Mijn naam is Bea Mieris, de nummer 2 van de PvdA Tilburg kandidatenlijst. Als raadslid voor de PvdA wil ik me inzetten voor kwetsbare woongebieden en voor kwetsbare groengebieden. Alle mensen in Tilburg, Udenhout en Berkel-Enschot moeten prettig kunnen wonen in hun eigen leefomgeving. In elke wijk moet voor iedereen gebouwd worden. Een gevarieerd samengestelde