10 oktober 2017

PvdA Tilburg op 60+ beurs

Zaterdag 7 oktober was het weer zover: de jaarlijkse 60+beurs in de hal van de Euroscoop vond plaats. Met een auto vol met hebbedingetjes, de Lodewijk Asscher-pop en een enthousiast PvdA-team gingen we ‘s-ochtends vroeg op pad om senioren uit Tilburg en omstreken te laten zien wie we zijn en wat we doen, maar vooral om het enthousiasme in onze afdelingen over te dragen aan anderen. Of dat lukte? Nou en of! We praatten met de mensen over vertrouwen in de politiek en meer specifiek het vertrouwen in de PvdA en over wat we in Tilburg beter kunnen doen; van een scherpe bocht in Tilburg West tot betere communicatie als gemeente. Gezellige gesprekken, serieuze gesprekken en kritische gesprekken, maar allemaal even leuk en belangrijk. Daarnaast was er vanzelfsprekend veel aandacht voor de goodies. Met theezakjes (“je zit warm bij de PvdA”), pennen, supermarktmuntjes en een ballonen hebben we menig zestigplusser blij gemaakt. Al met al een geslaagde dag.