Erespeldjes voor twee Tilburgse PvdA’ers

4 augustus 2023

Onze fractievoorzitter Stefan Jansen is deze week samen met fractiemedewerker Zed Pellenaars langsgegaan bij twee Tilburgse PvdA-leden die hun jubileum onlangs hebben gevierd. Janneke Busko-de Bruin ontving een bronzen erespeldje voor 25 jaar lidmaatschap van de partij. Frans Verkleij kreeg een gouden exemplaar van Stefan voor alweer 50 jaar lidmaatschap.

Op de bezoek op Koningsoord bij Janneke Busko-de Bruin

In Berkel-Enschot gingen Stefan en Zed bij Janneke Busko-de Bruin langs. Op Koningsoord werden ze warm ontvangen bij Aards Eetbar. Onder het genot van een koffietje werden er onder andere herinneringen opgehaald over de inzet die Janneke door de jaren heen als vrijwilliger, bestuurslid en raadslid in Son en Breugel heeft geleverd voor de PvdA. Janneke, bedankt voor je jarenlange lidmaatschap en inzet voor de PvdA!

Janneke met haar bronzen erespeldje voor 25 jaar PvdA-lidmaatschap

Koffie en gebak bij Frans Verkleij

Een dag later gingen Stefan en Zed langs bij jubilaris Frans Verkleij. In zijn prachtige tuin werden ze getrakteerd op gebak, want “we hebben eigenlijk wel iets te vieren hè?” 50 jaar onafgebroken lidmaatschap is een bijzondere verdienste! Na het uitreiken van het erespeldje werd er nog bijgepraat over de politieke situatie in Tilburg en Nederland, en de samenwerking met GroenLinks. Frans, de PvdA bedankt je voor 50 jaar lidmaatschap!

Frans draagt zijn gouden erespeldje voor 50 jaar lidmaatschap