Gezellige rondleiding door het Stadhuis met onze leden!

10 februari 2023

Als PvdA Tilburg zijn we elke dag hard bezig om Tilburg een stukje socialer, eerlijker en groener te maken. Maar naast onze politieke kant, hebben we ook een verenigingskant. Met zo’n 300 leden en een actief bestuur organiseren we vaak activiteiten voor leden en belangstellenden. Op vrijdag 10 februari hebben we bijvoorbeeld een rondleiding door het Stadhuis georganiseerd, met een afsluitend etentje bij ’t Elfde Gebod.

Onze fractievoorzitter Stefan Jansen en afdelingsvoorzitter Diana van Wanrooij ontvingen onze leden en een aantal belangstellenden in de raadszaal van het Stadhuis. Voor velen het eerste bezoek aan het twee jaar geleden gerenoveerde Stadhuis. Na een uitleg over de Tilburgse politiek van Stefan, met een levendige discussie over de onderwerpen die nu spelen, gaf Diana uitleg over de afdeling Tilburg.

Een deel van de groep bij Fier in Top

Hierna volgde een rondleiding langs de highlights van het Stadhuis, waarbij een bezoek aan Fier in Top niet mocht ontbreken. Deze zaal met balkon op de hoogste verdieping van het Stadhuis biedt een mooi uitzicht over de stad. Ook het oude onderkomen van de Gemeente – het Paleisje – werd aangedaan. Na de rondleiding volgde nog een gesprek met onze wethouder Yusuf Çelik, waarna de groep afsloot met een etentje en borrel bij ’t Elfde Gebod.

Lijkt het je leuk om ook aan te sluiten bij activiteiten van onze afdeling? Kijk dan in onze agenda, want er staat genoeg op het programma de komende maanden!