Meer middeldure huurwoningen in Tilburg

Door Bea Mieris op 19 november 2018

Op drie plekken in Stokhasselt gaan middeldure huurwoningen gebouwd worden. Daar is de PvdA fractie blij mee. In het Tilburg Nood Manifest staat; ‘Bouw op diverse plaatsen in de wijk duurdere woningen (koop en huur) met een accent op huur, waardoor er meer diversiteit komt.’

De PvdA fractie diende daarop een motie in bij de begrotingsbespreking vorig jaar; om voor de verkiezingen in maart 2018 met een plan van aanpak te komen voor de realisatie van middeldure huurwoningen en daarbij in te zoomen op de focuswijken. Deze motie werd unaniem door de gemeenteraad aangenomen.

Fijn dat het college hiermee aan de slag is gegaan en er in Tilburg Noord alvast gebouwd gaat worden.

Lees hier de volledige motie: Motie middeldurehuurwoningen focuswijken

Mijn naam is Bea Mieris, de nummer 2 van de PvdA Tilburg kandidatenlijst. Als raadslid voor de PvdA wil ik me inzetten voor kwetsbare woongebieden en voor kwetsbare groengebieden. Alle mensen in Tilburg, Udenhout en Berkel-Enschot moeten prettig kunnen wonen in hun eigen leefomgeving. In elke wijk moet voor iedereen gebouwd worden. Een gevarieerd samengestelde